Facebook Poszt Stratégia

Értékelés 5.00 az 5-ből, 1 értékelés alapján
(1 vásárlói értékelés)

15 900 Ft

Tanulj meg profin kommunikálni a Facebookon, csábítsd el az olvasóidat a posztjaiddal, és tedd őket hűséges vásárlókká: válj profi posztíróvá!

Compare

Tanulj meg profin kommunikálni a Facebookon, csábítsd el az olvasóidat a posztjaiddal, és tedd őket hűséges vásárlókká: válj profi posztíróvá!

Te is szoktál küzdeni nap mint nap a problémával: nem tudod, miről írj a Facebook oldaladon, elfogy az ihlet, nincs semmi jó téma? Pedig a megoldás karnyújtásnyira van…

Ismerős ez az érzés?

Posztolni akartál a Facebook oldaladra, de már félórája bámulsz tanácstalanul a képernyőre, mert egyszerűen semmi nem jut az eszedbe. És bizony nem ez az első eset. Te pedig szívszorongva gondolsz arra, hogy a reménybeli vevőid épp a konkurensed oldalán lájkolnak és kommentelnek lelkesen…

… pedig lehet ezt másképp is!

Például úgy, hogy egy kiválóan működő és könnyen kialakítható stratégia szerint posztolsz, mindig tele vagy témával, és már hónapokra előre tudod, hogy mikor miről fogsz írni, így már tényleg csak annyi a dolgod, hogy könnyedén, örömmel megírd a posztokat és élvezd a végeredményt. 

Az utóbbi pár év komoly változást hozott az internetezők életében. 10 évvel ezelőtt az volt az általánosan elterjedt vélemény, hogy akinek nincs weboldala, az nem is létezik. Manapság ezt úgy fogalmazhatnánk meg, hogy akinek nincs Facebook oldala, és nem kommunikál rajta, az nem létezik.

Tudom, hogy te, mint kisvállalkozó sokszor a pokolba kívánod az egészet, mert csak egy idegesítő plusz feladatnak tűnik, és ráadásul az sem mérhető egykönnyen, hogy valójában hány vásárlót köszönhetsz ennek.

Sokan legszívesebben kiszerveznék, másra bíznák az egészet. Van, aki meg is teszi.

De hadd mondjak el neked valami fontosat:

Tudod, ki az a személy, aki a legprofibb posztokat tudja írni az oldaladra?

Van egy szakember, aki a lehető legalkalmasabb arra, hogy elkészítse a posztokat a Facebook oldaladra. Hogy érdekes, hasznos, vonzó tartalmakat írjon rá. Egy olyan ember, akinél jobbat nem találsz még a legnagyobb guruk között sem. Te is ismered ezt az illetőt.

Ez a szakember….Te vagy!

Ezt a munkát te tudod a legjobban megcsinálni, nem egy marketingguru, és nem egy olyan szakember, aki naponta tucatnyi posztot ír és a kisujjában van a szakma.

Miért is?

A marketinges szakember bármilyen lelkesen és hozzáértőn is végzi a munkáját,

a cég nem az övé, hanem a tiéd:

  • Te vagy az, aki megálmodtad, aki a szívedet-lelkedet beleadtad.
  • Te vagy az, aki minden egyes terméket, szolgáltatást pontosan ismer, aki álmodból felriasztva is azonnal és részletesen tudsz beszélni ezekről.
  • Te vagy az, aki találkozik a vevőkkel, te vagy az, aki tudja, hogy mit szeretnek és mit utálnak. Te vagy az, aki pontosan tudja, hogy mit ajánljon az egyik fajta vevőnek, és mit a másik típusúnak.
  • Te vagy az, aki MEGÉLED a saját vállalkozásodat. Te vagy az, akinek a személyiségét a vállalkozásod tükrözi. Mindenki más csak kívülálló lehet.

És pontosan ez az, ami miatt te vagy a legalkalmasabb személy arra, hogy a Facebook oldaladat kezeld.

Hogyan lehetsz te a legjobb?

 

  • Lehet, hogy most azt gondolod, hogy még nem vagy olyan profi, mint amilyen lenni szeretnél.
  • Tudom, hogy sokszor úgy érzed, hogy alkotói válságban vagy, és ez elveszi a kedved.
  • Nem tudod, miről is írhatnál. Nincs semmi ihleted. Azt pedig végképp nem tudod, hogyan kellene ezt úgy csinálni, hogy ne csak lájkok legyenek belőle, hanem lehetőleg pénz is.

A jó hír az, hogy  ezen lehet segíteni!

Csak képzeld el, hogy mi van olyankor, amikor nem 1, hanem egy tucat oldalra kell posztot írnod mindennap, és nem mondhatod, hogy elfogyott az ihlet, mert az ügyfél kifizette a posztokat, és meg KELL csinálni! Én tudom, milyen ez, hiszen évek óta csinálom. Ami jó ebben, hogy minél többet csinálod, annál nagyobb rutint szerzel:

  • képes vagy a megújulásra akkor is, ha már évek óta írod a posztokat ugyanabban a témában,
  • kiismerted, hogy milyen posztokat szeret a közönség, mire van a legtöbb reakció,
  • azt is tudod, hogy milyen posztokat kell írnod ahhoz, hogy bevételt termeljen,
  • és eljutsz oda, hogy nem nyűgöt jelent az egész, hanem örömöt.

Neked csak egy oldallal kell foglalkoznod, a sajátoddal. Szóval, ne haragudj, de a “nincs időm, nincs energiám, ez nekem túl sok” kifogásokat nem fogadom el 🙂

Azt viszont elfogadom, mert tény, hogy ez is egy olyan terület, amit meg kell ismerni, meg kell tanulni. Ráadásul nagyon sokszínű terület. Minél több témával foglalkozik az ember, annál kreatívabbá válik.

Legyél te is profi posztíró, és kommunikálj eredményesen a Facebookon!

Segítek: olyan tudásanyagot készítettem neked, amelybe beletettem mindazt a tudást és tapasztalatot, amely az évek során összegyűlt, hogy megkönnyítsem a dolgodat,

  • hogy a posztolás végre ne nyűg legyen, hanem öröm,
  • és ne nehéz, hanem pofonegyszerű!

És még ennél is több fog történni: végre azt is megérted, HOGYAN ÉS MIRŐL kell írnod ahhoz, hogy azzal az értékesítési rendszeredet támogasd. Mert a legfőbb cél a pénzkereset! (Igen, ilyen profitorientáltak vagyunk ;-D )

  Ez a tudásanyag pedig nem más, mint a

FACEBOOK POSZT STRATÉGIA ONLINE TANFOLYAM 

amelyből

  • nemcsak azt tanulhatod meg, hogy miről érdemes posztot írni, hogyan lehetsz mindig motivált és hogyan kerülheted el az ötlettelenséget és az alkotói válságot,
  • hanem azt is, hogy a posztírás ne csak egy céltalan valami legyen, hogy ne csak azért irkáld a posztokat, hogy legyen valami az oldaladon és ne higgyék azt, hogy már nem működik a vállalkozásod, hanem megértsd, mit kell tenned ahhoz, hogy a Facebook posztjaid is az értékesítési rendszeredet támogassák,
  • stratégiai szemléletet kapsz, és rengeteg példán keresztül mutatom meg, hogy működik ez olyan Facebook oldalak esetében, amelyekkel valóban pénzt keres a tulajdonosuk,
  • megkönnyítem a dolgodat, hogy végre elfelejthesd a nyűglődést, és céltudatosan, koncentráltan tudj dolgozni – kevesebb idődet fogja elvenni, és mégis hatékonyabb leszel.

Miért hallgass éppen rám?

Gömöry Kati vagyok, a MarketingMánia online marketing tanácsadója. Nemcsak online tanfolyamokat tartok, hanem évek óta foglalkozom Facebook oldalak kezelésével is.

Azért érdemes rám hallgatnod, mert én nemcsak beszélek ezekről a dolgokról, hanem folyamatosan csinálom is.

Az évek során mindenféle témában írtam már posztokatügyfelek számára, a pénzügyektől kezdve az utazásokon, az ékszereken és a kozmetikán keresztül a fonalakig, vagy éppen a biztonságtechnikáig. (meg még egy rakat más téma, amit nem sorolok most fel) Összesen csaknem 20.000 poszt került ki az évek során a kezeim közül, avagy a billentyűzetemből.

Azt tapasztaltam, hogy minél többet ír az ember, annál könnyebben megy (legfeljebb a keze fájdul meg a sok írástól). És az is nagyon fontos, hogy valódi tapasztalatot akkor szerez az ember, ha sokféle oldallal van dolga. Hiszen minden egyes oldalon külön-külön kell kitapasztalni, hogy mit szeretnek a követők, és mi az, ami nem érdekli őket egy kicsit sem.

Rengeteg tapasztalat összegyűlik így, és az a célom, hogy ezeket megtanítsam neked. Így végre gyerekjáték lehet az, ami eddig talán fárasztó vagy kellemetlen volt!

Miért szeretik a tanfolyamosaink a MarketingMánia tudásanyagait?

Íme, néhány vélemény:

Szeretem a tanfolyamaidban, hogy semmi felesleges maszlagot nem tartalmaznak. Feketén-fehéren, tömören le van írva mit, mikor és hogyan érdemes csinálni. – Zsuzsa

Jól strukturáltak, gyakorlatorientáltak és valódi tudást adnak. A tananyagok nem száraz elméletből állnak, könnyen követhetőek és a lényegre koncentrálnak. Nagyon szeretem bennük, hogy működő példákkal segítik a munkámat, hiszem látom, hogyan csinálja más, és azt is megmutatják, hogyan nem kellene csinálnom. Kifejezett előny, hogy a megvásárolt tudásanyagot időkorlát nélkül használhatom. – Nóra

Tetszik a stílusod. Nincs semmi maszlag, egyszerűen tényként közlöd a receptet 🙂 – Zsuzsa

Mind a Facebook marketing tanfolyam, amit megvásároltam, mind a blogodon, fb helyeken általad megosztott információk nagyon hasznosak számomra! Értéket teremtesz, értéket adsz – számomra pont azt és pont akkor ahogy most szükségem van rá -, úgyhogy NAGYON KÖSZÖNÖM! – Erika

Végre egy rendkívül összeszedett anyag! Könnyen érthető és emészthető tanfolyam. Rengeteget tanultunk belőle, amit azonnal alkalmaztunk is a gyakorlatban. Mindenkinek szívből ajánlom, kivéve a konkurenciát! – Kata

Miben segít neked pontosan a tanfolyam:

10 nagyon lényegre törő leckét fogsz kapni, amelyek 3 részből állnak:

  • elméleti rész és magyarázat,
  • példák,
  • feladat

A befizetés után azonnal megkapod az összes leckét, és rajtad múlik, hogy milyen tempóban dolgozod fel őket. Akkor tanulhatsz, amikor kedved és energiád van hozzá. Ha akarod, azonnal “felfalhatod” a teljes tananyagot, de haladhatsz apróbb lépésekben is. A végeredmény mindenképpen: siker! 

1. CÉLMEGHATÁROZÁS

  • Mielőtt bármibe is belekezdenél, kijelöljük a kívánt útvonalat: pontosan milyen üzleti célt akarsz elérni a Facebook oldaladdal?
  • A különféle céltípusok: megmutatom, melyek ezek és hogy melyiket érdemes célként kiválasztanod. Lehetséges, hogy többet is!
  • A felesleges, sehova sem vivő, időrabló célokat kiiktatjuk.

 

2. STRATÉGIA FELÉPÍTÉSE

  • Megnézzük, hogy az általad választott célhoz milyen stratégia létrehozására lesz szükség
  • Általános tervet készítünk a posztoláshoz, amit később finomítani, konkretizálni fogunk,
  • Megnézzük, mit kell tenned, hogy a Facebook posztjaid elősegítsék az értékesítést, és beleilleszkedjenek az értékesítési rendszeredbe, azaz ne csak úgy posztolgass céltalanul, hanem minden egyes posztod előre meghatározott, konkrét céllal készüljön. Ez nemcsak nagyon fontos, hanem egyben nagyon meg is könnyíti a munkádat.
  • Megnézzük, hogy mikor és milyen gyakran érdemes posztolni,
  • És azt is megnézzük, hogy milyen jellegű posztok a legsikeresebbek (képes, szöveges, gif, video, …)
  • Facebook csoportokkal is foglalkozunk, hiszen ott teljesen más a helyzet a posztokat illetően,
  • PLUSZ: elmondom, mi mindenre figyelj abban az esetben, ha esetleg ki akarod szervezni az oldalkezelést. Ezekről sehol nem fogsz hallani, pedig fontos infók, amelyeket akkor is érdemes elolvasnod, ha semmiképp sem akarod kiszervezni (a te munkádat is megkönnyítik ezek az infók).
  • Facebook posztok hirdetése: elmondom, mikor és mekkora összegekkel érdemes kiemelni a posztokat, mire kell odafigyelni, ha hirdetési célzattal készítesz posztot; ez a téma is nagyon fontos, hiszen az organikus elérések manapság már nagyon rosszak
  • Nyereményjátékok szabályosan: beszélünk arról is, hogy mit kell tenned, ha nyereményjátékot szeretnél indítani a Facebookon. Vigyázni kell, hiszen ma már vadásznak az ilyen nyereményjátékokra, és az oldalad is veszélybe kerülhet emiatt!

 

3. ÖTLETROHAM ÉS PÉLDÁK, PÉLDÁK, PÉLDÁK

  • Emlékszel az első pontnál a különféle célokra? Na, ezekre nézünk meg számtalan példát, több leckén keresztül.
  • Mutatok sok példát, hogy milyen posztok azok, amelyek jól működnek. Milyen posztok hoznak sok-sok interakciót, és miért jó, vagy éppen miért rossz ez.
  • Lesznek “pénzhozó” és “aktivitáshozó” példák, a sikerhez mindkettőre szükséged lesz. Meglátod, hogy nem mindig azok a posztok a legsikeresebbek, amelyek annak tűnnek. 

Mennyibe kerül?

A tanfolyam anyagába hosszú évek tapasztalata került bele – rengeteg próbálkozást, munkát és tévutat spórolhatsz meg magadnak!

Mennyit kellene fizetned ezért a tudásért?

  • Ha ki akarnád szervezni a Facebook oldal kezelést, akkor változó, általában igen borsos árakkal találkoznál a piacon. Havonta általában 20.000-80.000 Ft-ot kérnek ezért a marketingügynökségek. 
  • Évek során felhalmozódott tapasztalat: megfizethetetlen

A tanfolyam ára befektetés a vállalkozásod jövőjébe. Elhanyagolható összeg ahhoz képest, amit meg fogsz keresni a Facebookon.

A tanfolyam ára: 15.900 Ft 

(ennyibe kerül, nincs plusz áfa!) 

 

Facebook Poszt Stratégia termékről 1 értékelés

  1. Értékelés: 5 / 5

    Sanyi

    Nagyon jó volt, megérte. Köszi!

Mondd el a véleményed

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.