Facebook Posztírás Mesterkurzus – Webshopoknak és termékértékesítőknek

4 900 Ft

Webshopod van, termékeket értékesítesz?

Jelen vagy a Facebookon, és szeretnéd tudni, hogyan lenne érdemes kommunikálnod a követőiddel úgy, hogy azok ne azt érezzék, hogy mindenáron el akarsz nekik adni, hanem önként és élvezettel vásároljanak?

Ez a tudásanyag neked készült!

  • Rengeteg tipp
  • 100+ konkrét példa
  • 105 oldal
  • Bónusz anyag

Üdvözöllek, kedves webshoptulajdonos, vagy terméket értékesítő kisvállalkozó!

Igen, tudom: az üzleted speciális!

Te vagy az, akinek rengeteg szuper terméke van, amit szeretnél is eladni az embereknek.
Fent vagy a Facebookon is, ahol jó pár ember lájkolta már az oldaladat.
Szeretnél úgy kommunikálni velük, hogy ne csak lájkolgassanak, hanem kattintsanak és vásároljanak is! De nem tudod, hogy pontosan mit is kellene tenned…

  • Hiszen ha csak eladsz nekik, az nem jó, mert a posztok unalmassá válnak, az emberek pedig elmenekülnek.
  • Ha pedig csak vicces képeket teszel ki, akkor senki sem megy a webshopba vásárolni.

Igazából sokszor nincs is ötleted, hogy miről posztolj, mert annyi más dolgod lenne. Árubeszerzés, új termékek felkutatása, e-mailezgetés az ügyfelekkel, nagykerbe rohanni, utána csomagolni, hívni a futárt…Ember legyen a talpán, aki emellett még nekiáll posztokat írni!

Az egyik megoldás, ha kiszervezed, de ha ezt nem szeretnéd, akkor a legjobb megoldás, ha megtanulod, hogyan kell ezt JÓL csinálni!

Ugye, milyen jó lenne, ha mindig lenne elegendő ötleted, inspirációd és témád a posztoláshoz?

Ugye, milyen jó lenne, ha végre nem kellene állandóan gondolkozni, tipródni és titokban a konkurensed oldalát nézegetni, hátha támad valami jó ötleted?

Ugye, milyen jó lenne, ha végre nem bosszankodva és tanácstalanul kellene leülnöd a Facebook elé, hanem örömmel, céltudatosan vághatnál bele a munkába?

Ugye, milyen jó lenne, ha a követőid lelkesen dicsérnék a posztjaidat, és még lelkesebben vásárolnának is?

Ez az anyag azért készült el, hogy megkönnyítsem azok dolgát, akiknek webshopjuk van, vagy esetleg kevesebb termékük, amit nem webshop formájában, de mindenesetre online próbálnak értékesíteni.

Ez ugyanis speciális terület, és teljesen más tanácsokat adnék annak, akiknek mondjuk tanácsadó, oktató vagy éppen MLM vállalkozása van, mint neked, aki webshoppal rendelkezel.

Mi alapján is osztom én itt az észt?

Ha még nem ismersz, engedd meg, hogy bemutatkozzam: Gömöry Kati vagyok, a MarketingMánia alapítója, és már 6 éve foglalkozom Facebook posztírással. Kisvállalkozóknak segítek a napi Facebook kommunikációban, és ügyfeleim között számos webshop volt már és van most is.
Tehát bőven van már tapasztalatom abban, hogyan érdemes egy webshopnak jelen lennie, kommunikálnia a Facebookon.

Őszintén szólva a webshop az egyik kedvencem, rengeteg lehetőséget rejt magában a Facebook kommunikáció terén, a lehetőségek tárháza végtelen. Ennek az anyagnak több része is lesz majd, hiszen más típusú vállalkozásoknak más típusú kommunikációra van szüksége. De nem véletlen, hogy éppen ez, a webshopokra specializált anyag készült el a leghamarabb!

Hogyan segít neked ez az anyag, és miről van szó egyáltalán?

Ez egy letölthető, bőséges PDF anyag, amihez bónusz anyag is jár.
Úgy állítottam össze, hogy kimondottan azoknak segítsen, akiknek webshopjuk van, illetve termékeket értékesítenek.
Ha neked nem ilyen a vállalkozásod, akkor javaslom, hogy várd meg, amíg az arra specializált anyag is megjelenik 🙂

Az anyag erről fog szólni:

– Elmélet: mire kell odafigyelned, milyen speciális jellemzői vannak a webshopok, termékértékesítők Facebook kommunikációjának
– Melyik poszttípusokat ajánlom neked, és hogyan aknázhatod ki ezeket a lehető legügyesebben
– Kulisszatitkok, posztolási tippek, trükkök
– Rengeteg, több mint 100 konkrét példát mutatok
– Valóságos ötletcunamit fogsz kapni, hogy soha ne maradj inspiráció nélkül.

Nem tudok róla, hogy lenne akár csak nyomokban is hasonló anyag a piacon, főleg olyan, ami ennyire specializált! Azt biztosan tudod, hogy van posztolásról szóló anyagunk, de azt esetleg túlságosan általánosnak találhattad, és több olyan példát szerettél volna, ami kimondottan a te vállalkozás-típusodra van szabva. Nos, most ezt megkapod! 🙂

És még van egy gyorsasági bónuszunk is, amit azok kapnak meg, akik a megrendelés után 3 napon belül kifizetik az anyagot (valójában a legegyszerűbb és legkényelmesebb megoldás az azonnali, PayPal vagy bankkártyás fizetés): 10 népszerű Instagram poszttípus

– hogy az Instagramra is legyenek ötleteid!

A tanfolyamot szokásos tanfolyami felületünkön éred el, ahonnan le tudod tölteni a PDF anyagokat.

Hogyan fizethetsz?

Fizetés bankkártyával: először mindenképpen tedd a kosárba a terméket, utána kattints a kosárra, és válaszd a PayPal lehetőséget! A PayPalon belül lehetőséged van úgy fizetni bankkártyával, hogy egyáltalán nincs szükség hozzá PayPal fiókra!

Fizetés PayPallal: tedd a kosárba, kattints a kosárra, és válaszd a PayPal lehetőséget! Lépj be a PayPal fiókodba és máris tudsz fizetni.

Fizetés banki utalással, befizetéssel: tedd a kosárba, kattints a kosárra, és válaszd a banki utalás lehetőséget!

Compare
Kategóriák: ,

Hogyan fizethetsz?

Fizetés bankkártyával: először mindenképpen tedd a kosárba a terméket, utána kattints a kosárra, és válaszd a PayPal lehetőséget! A PayPalon belül lehetőséged van úgy fizetni bankkártyával, hogy egyáltalán nincs szükség hozzá PayPal fiókra!

Fizetés PayPallal: tedd a kosárba, kattints a kosárra, és válaszd a PayPal lehetőséget! Lépj be a PayPal fiókodba és máris tudsz fizetni.

Fizetés banki utalással, befizetéssel: tedd a kosárba, kattints a kosárra, és válaszd a banki utalás lehetőséget!

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

„Facebook Posztírás Mesterkurzus – Webshopoknak és termékértékesítőknek” értékelése elsőként

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.